پيام مدير سايت: سلام و خسته نباشيد به بازديد کنندگان و کاربران محترم، به وبسايت ما خوش آمديد اميدوارم که لحظات خوبي را در وبسايت ما سپري کنيد.

Mr.Antifun ترینر بازی The Evil Within را عرضه کرد. این Trainer شامل کدهای تقلب هایی مانند نامحدود کردن سلامتی ، نامحدود کردن گلوله ها ، نامحدود کردن مقاومت بدنی ، نیاز نداشتن به reload کردن سلاح ها و … است. شینجی میکامی پایه گذار بنیاد ترس در بازی های رایانه ای عنوانی چند روز پیش انتشار داد، که بازی کردن آن ترس را ذره ذره در وجود گیمر نفوذ میدهد. در بازی شیطان درون کارگاه Sebastian Castellanos که با گروه پلیس برای برزسی قتل های ماجرا دار به بیمارستان روانی شهر بیکون می رود، همراه آن در جهنمی از موجودات مخوف و خونخوار که قصاب آدم ها هستند گیر می کند. الان اگر شما در بازی واقعا توانایی رد کردن مراحل با وجود اهریمنان هولناک را ندارید، و یا کمبود مهمات و کمبود جان و خون می آورید و هر دفعه به اول مرحله برمیگردید و رد کردن مراحل کاری سخت و طاقت فرسا برای شما شده است، چاره کار شما دست نرم افزار تولید کد تقلب Mr.AntiFun است. شما با کمک این ترینر با قدرتی باور نکردنی جان Sebastian را از بین خونخوران تیمارستان و سرزمین جهنمی نجات دهید و با تمام قدرت و مهمات شیاطین را از پای درآورید. هم اکنون با کمک این ترینر هر چیت کدی در بازی را که دوست دارید فعال نمایید و از بازی لذت ببرید.
The Evil Within Mr.ANTIFUN Trainer

آموزش اجرای ترینر : ابتدا فایل اجرایی The Evil Within V1.00 Trainer +6 MrAntiFun.EXE را از داخل فایل فشرده که دانلود و استخراج کرده اید، را اجرا کنید. حالا کد های تقلب و دکمه های میانبر فعاسازی آن ها روی Trainer نوشته شده است را در یاد نگه دارید و حالا Trainer را نبندید و با وجود باز یودن Trainer ، وارد گیم شوید و بعد با زدن دکمه های 1 الی 5 ( دکمه های ماشین حساب کیبورد ) ،دیگر چیت کدهای مورد علاقه اتان را فعال نمایید.

لیست دکمه های لازم برای فعال کردن کدهای تقلب :

 دانلود ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...
نويسنده: Mehrdad بازديد: 16066 نظرات:
موضوعات:The Evil Withinدانلود ترینر بازی هاکد و رمز بازی های pc ,
برچسب ها: دانلود Trainer بازی The Evil Withinدانلود ترینر The Evil Withinدانلود ترینر بازی شیطان درون دانلود کدهای تقلب بازی The Evil Within رمز بازی The Evil Within رمز نامحدود کردن خون در بازی The Evil Within رمز های بازی The Evil Within رمزهای تقلب بازی The Evil Within چیت بازی The Evil Within چیت کدهای بازی The Evil Within کد تقلب نامحدود کردن گلوله در بازی The Evil Within کدهای تقلب بازی The Evil Within ,



ادامه مطلب ...
نويسنده: Mehrdad بازديد: 5089 نظرات:
موضوعات:کد بازی های ps2 ,
برچسب ها:رمز های بازی Mega Man X8 برای ps2کد تقلب بازی Mega Man X8 برای ps2رمز های بازی مگامن برای پلی استیشن 2Mega Man X8کد های بازی Mega Man X8 برای ps2کد های بازی Mega Man X8رمز بازی Mega Man X8 ,
ما را در گوگل محبوب کنيد